۰

گوشی های گلکسی ام نخست در هند عرضه می شوند

گوشی های گلکسی ام
بازدید 2353

گوشی های گلکسی ام نخست در هند عرضه می شوند. هر چه به معرفی گوشی های سری گلکسی ام سامسونگ نزدیک میشویم خبر های بیشتری از این سری به گوشی می رسد. این سری ابتدا در بازار هند عرضه می شوند.

انتظار می رود در هفته های آینده با گوشی های گلکسی ام سامسونگ شامل گلکسی ام 10 ، گلکسی ام 20 و گلکسی ام 30 ملاقات کنیم. بر اساس گزارشی که از سوی خبرگزاری رویتزر در اختیار رسانه ها قرار گرفته است، این محصولات در اواخر ماه جاری میلادی در هند عرضه می شوند.

بیشتر مطاله کنید: اس ۱۰ پلاس باریک ترین پرچمدار سامسونگ

در حال حاضر شکرت چینی  شیائومی فروش بسیار بالایی را در کشور هند تجربه می کند و کمپانی سامسونگ برای رقابت با این برند، قصد دارد گوشی های گلکسی ام خود را ابتدا در بازار این کشور برای فروش عرضه کند.

گوشی های گلکسی ام  سامسونگ به عنوان جایگزین گوشی های گلکسی J، گلکسی C و گلکسی On در اختیار خریداران قرار می گیرد. این گوشی های هوشمند در کشور هند توسط وب‌سایت رسمی این کمپانی و همچنین آمازون به فروش می رسد.

بر اساس شایعات، گوشی گلکسی ام 10 دارای  نمایشگر 5.6 اینچی با فناوری LCD است و قدرت آن را چیپست اگزینوس 7870 تامین می کند. گفته می شود این دستگاه دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. این اسمارت فون از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می برد.

دومین گوشی از سری گلکسی ام ، گلکسی ام 20 نام دارد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.1 اینچی LCD، چیپست اگزینوس 7885، 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی قرار می گیرد. در جلوی آن یک سنسور 8 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده دارد و وظیفه تامین انرژی آن بر عهده یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

بیشتر مطاله کنید: واتس اپ به زودی از سنسور اثر انگشت پشتیبانی خواهد کرد

هند دومین بازار بزرگ گوشی های هوشمند در جهان محسوب می شود. در همین راستا شرکت ها به دنبال معرفی محصولات جدید خود برای این بازار و افزایش فروش خود در این کشور هستند.

از همراهی شما سپاس گزاریم

تیم حرفه ای آموزشگاه تعمیرات موبایل در شیراز

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن