۰

اس 10 پلاس باریک ترین پرچمدار سامسونگ

اس 10 پلاس
بازدید 2466

اس 10 پلاس باریک ترین پرچمدار سامسونگ. اطلاعات و گزارشات منتشر شده نشان می دهد که گوشی گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ باریک ترین پرچمدار این شرکت در سال های اخیر خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت های سامسونگ و اپل در زمینه ضخامت محصولات خود رقابت سنگینی با یکدیگر داشتند؛ با این حال از سال میلادی 2015 تا به امروز ضخامت گوشی های هوشمند افزایش کمی را تجربه کرده است. علت این افزایش ضخامت را باید در باتری های بزرگ تر و همچنین قطعات جدید جستجو کرد.

به نظر می رسد جدید ترین استراتژی  شرکت کره ای سامسونگ در  پرچمداران خود، گوشی های سری گلکسی اس 10 دوباره ضخامت محصولات خود را کاهش دهد.

اس 10 پلاس باریک ترین پرچمدار سامسونگ

اس 10 پلاس باریک ترین پرچمدار سامسونگ

بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط یک افشاگر، Steve Hemmerstoffer در اختیار رسانه ها قرار گرفته است، گلکسی اس 10 پلاس تبدیل به باریک ترین پرچمدار سامسونگ در سال های اخیر می شود.

از باریک ترین پرچمداران شرکت سامسونگ می توان به گلکسی اس 6 با ضخامت 6.8 میلی متر، گلکسی +S6 Edge با ضخامت 6.9 میلی متر، گلکسی S6 Edge با ضخامت 7 میلی متر، گلکسی نوت 5 با ضخامت 7.6 میلی متر و گلکسی S7 Edge با ضخامت 7.7 میلی متر اشاره کرد.

شایعات و گزارش ها در گذشته خبر از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی گوشی گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ داده بودند. این اسمارت فون به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود و از دوربین سلفی دوگانه بهره می برد.

در صورتی که مشخصات افشا شده از این گوشی هوشمند به واقعیت تبدیل شود، شرکت سامسونگ موفق شده به فناوری جدیدی برای کاهش ضخامت پرچمدار آینده خود دست پیدا کند.

به نظر می رسد سامسونگ برای گلکسی اس 10 و همچنین مدل ارزان قیمت این سری گلکسی اس 10 ضخامت بیشتری را در نظر گرفته است. این محصولات به ترتیب دارای ضخامتی برابر با 7.85 و 7.94 میلی متر خواهند بود.

گوشی های سری گلکسی اس 10 در تاریخ 20 فوریه به صورت رسمی رونمایی می شوند. قدرت این محصولات را چیپست اسنپدراگون 855 و یا اگزینوس 9820 تامین می کند.

از همراهی شما سپاس گزاریم

تیم حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل شیراز

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن