۲

قیمت و رنگ بندی سونی اکسپریا XA3 اولترا مشخص شد

قیمت و رنگ بندی سونی اکسپریا XA3 اولترا
بازدید 3535

قیمت و رنگ بندی سونی اکسپریا XA3 اولترا مشخص شد. سونی اکسپریا XA3 اولترا یکی از اسمارت فون های  مورد انتظار در کنفرانس جهانی موبایل است. با توجه به اینکه کمتر از دو هفته تا برگزاری این مراسم( مراسم جهانی موبایل در شهر بارسلونا اسپانیا) زمان باقی مانده است مشخصات جدیدی از ای اسمارت فون منتشر شده است.

قیمت و رنگ بندی سونی اکسپریا XA3 اولترا

طبق  گزارش وب‌سایت DroidShout ، قیمت گوشی سونی  اکسپریا XA3 اولترا در اکثر کشورهای اروپایی 519 یورو اعلام شده که با 595 دلار برابری می‌کند. این رقم در قیاس با قیمت 449 یورویی (514 دلاری) گوشی هوشمنداکسپریا XA2 اولترا  در ابتدای عرضه، جهش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

البته اگر کمپانی ژاپنی سونی بتواند با مدیریت درست این قیمت را توجیه کند. به عنوان مثال در حالی که نسل فعلی این نسخه از چیپست کوالکام  اسنپدراگون 630 کوالکام قدرت می‌گیرد، جای تجهیز گوشی جدید به چیپست قدرتمندتر کوالکام اسنپدراگون 660 وجود دارد؛ هرچند که اسنپدراگون 670 نیز یکی از گزینه‌های احتمالی محسوب می‌شود. حافظه رم 6 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 9 پای نیز می‌توانند ترکیب مناسبی را با این چیپست تشکیل دهند.

اکسپریا XA3 اولترا

 

طبق گزارش ها می توان از دیگر ویژگی این گوشی هوشمند سونی صحفه نمایش 6.5 اینچی و نسبت تصویر  18 به 9 اشاره کرد. همچنین جنس بدنه اکسپریا XA3 اولترا، آلومینیمی و طراحی بخش پشتی آن، متفاوت از نسخه‌های پیشین توصیف شده است. ظاهرا این گوشی در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شود و همراه با مدل‌های اکسپریا XA3 و اکسپریا L3 ، از ابتدای ماه فوریه (اواسط بهمن) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

از همراهی شما سپاس گزاریم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن