۰

تصویر افشا شده از نوکیا 9 پیور ویو نشان از دوربین پنج گانه می دهد

نوکیا 9 پیور ویو
بازدید 2593

تصویر افشا شده از نوکیا 9 پیور ویو نشان از دوربین پنج گانه می دهد. طی انتشار تصویر جدید از گوشی نوکیا 9 پیور ویو وجود دوربین پنج گانه در این اسمارت فون را تایید میکند.

از زمان ثبت نام تجاری PureView از سوی شرکت اچ ام دی گلوبال  شایعات زیادی در رابطه با یک اسمارت فون هوشمند مجهز به دوربین قدرتمند در اینترنت منتشر شده است. این گوشی هوشمند نوکیا 9 پیور ویو نام دارد.

 

تصویر نوکیا 9 پیور ویو با دوربین پنج گانه

دوربین پنج گانه

طبق تصاویر و رندر های منتشر شده  این اسمارت فون  مجهز به دوربین اصلی پنج گانه به شکل ظاهری دایره مانند در قاب پشت است. در گذشته شاهد منتشر شدن رندرهای زیادی از این گوشی در فضای مجازی بودیم و حال تصویری زنده از این گوشی هوشمند توسط شبکه اجتماعی اینستاگرام در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

علاوه بر این تصویر، شاهد انتشار مشخصات فنی گوشی هوشمند نوکیا 9 پیور ویو نیز هستیم. بر اساس اطلاعات منتشر شده جدید، قدرت پردازشی این گوشی هوشمند را تراشه کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. این چیپست  توسط 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود.

شرکت فنلادی نوکیا برای این اسمارت فون خود یک نمایشگر  5.9 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس در نظر می گیرد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به دوربین اصلی پنج گانه اشاره کرد همچنین این اسمارت فون از یک باتری 4150 میلی آمپری قدرت می گیرد.

بیشتر مطالعه کنید:اندروید پای به گوشی نوکیا ۸ رسید

وجود پنج لنز برای دوربین این گوشی می تواند این اسمارت فون را نسبت به بقیه رقبا بالا بیاورد اما شاید نقطه ضعف این گوشی استفاده نکردن از آخرین چیپست شرکت کوالکام ینی اسنپدراگون 855 باشد.زیرا اکثرا گوشی های پرچمدار سال آینده تولیدکنندگان موبایل های اندرویدی ازتراشه اسنپدراگون 855 استفاده خواهند کرد مانند گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ.

طبق انتظار ها کمپانی اچ ام دی گلوبال در اوایل سال آینده میلادی از گوشی خود رونمایی کند.

 

از همراهی شما سپاس گزاریم

مدرک بین المللی تعمیرات موبایل

 

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن