۰

فرمان حرکتی روی دوربین گلکسی اس 10

فرمان حرکتی روی دوربین گلکسی اس 10
بازدید 2250

فرمان حرکتی روی دوربین گلکسی اس 10 سامسونگ. هر چه به معرفی گوشی های سری گلکسی اس 10 سامسونگ نزدیک می شویم شایعات در مورد این سری افزایش پیدا میکند. حال صحبت از پشتیبانی از فرمان حرکتی بر روی دوربین این سری می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

اکنون که تب ناچ استایل ابداعی کمپانی اپل به پایان رسیده است. حال تولیدکنندگان به معرفی محصولاتی با حفره‌ای درون صحفه نمایش برای دوربین سلفی روی آورده‌اند. کمپانی کره ای سامسونگ نیز در آغاز ماه دسامبر از گوشی سامسونگ گلکسی A8s با صحفه نمایش خلاقانه و جالب Infinity-O با یک حفره در گوشه خود معرفی کرد که دوربین سلفی را زیر خود جای داده است. اما گلکسی A8 تنها مخصوص بازارکشور چین است، با این حال انتظار داریم کمپانی کره ای سامسونگ با رونمایی گلکسی اس 10، این قابلیت را برای اسمارت فون هایش جهانی کند. علاوه بر این، گفته می‌شود سری گلکسی اس 10 از فرمان حرکتی روی دوربین نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر مطالعه کنید:تصویر محافظ صحفه نمایش گلکسی اس ۱۰ پلاس افشا شد

فرمان حرکتی روی دوربین گلکسی اس 10 سامسونگ

دوربین گلکسی اس 10 سامسونگ درون صحفه نمایش  تعبیه شده و دارای سنسور 24 مگاپیکسلی و با گشودگی دیافراگم f/2.0 است. طبق گفته برخی منابع، هنگامی که نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 10 قفل باشد، می‌توان با کشیدن دست خود از روی حفره دوربین تا مرکز  صحفه نمایش ، دوربین را فعال کرد. همچنین برخی شایعات از وجود نواری نورانی دور حفره خبر می‌دهند؛ طبق شایعات زمانی که دوربین فعال و مشغول تشخیص چهره است، این نوار روشن می‌شود. البته این تنها کاربرد نوار حفره‌ای گلکسی اس 10 نخواهد بود و می‌تواند مشابه نوار نورانی گلکسی A8s باشد.

بیشتر مطالعه کنید:بنچمارک گلکسی ام ۳۰ سامسونگ

با این حال باید منتظر ماند و دید آیا کمپانی کره ای سامسونگ از چنین طرحی برای جدیدترین پرچمدار خود که دهمین نسل از خانواده محبوب گلکسی اس می‌شود استفاده خواهد کرد یا خیر.  گلکسی اس 10 نیز همچون دیگر بالارده‌های این کمپانی دارای نمایشگر AMOLED خواهد بود و در صورت استفاده از حفره دوربین، اولین گوشی با نمایشگر AMOLED حفره‌دار می‌شود و نوع جدیدی از این تکنولوژی را معرفی خواهد کرد.

بیشتر مطالعه کنید:لیست برترین گوشی های سال ۲۰۱۸

از همراهی شما سپاس گزاریم

مدرک بین المللی تعمیرات موبایل

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن