۲

ویژگی های جدید اینستاگرام در استوری

تصویر پیدا نشد !
بازدید 3538

ویژگی های جدید اینستاگرام در استوری پاسخ سوالات با موسیقی. شبکه اجتماعی اینستاگرام چندی پیش قابلیت ارسال پیام صوتی را در دایرکت فراهم کرد حال کاربران می توانند در استوری ها در پاسخ به سوالات موسیقی ذخیره شده در کتابخانه اینستاگرام را ارسال کنند.

استوری اینستاگرام با ویژگی های جدیدی بروزرسانی شد. اینستاگرام از زمان عرضه استوری تا به امروز، ویژگی های جدیدی را برای آن در نظر گرفته است. در جدیدترین برورزرسانی عرضه شده برای این شبکه اجتماعی، کاربران به ابزارهای جدیدی دسترسی پیدا می کنند.

ویژگی های جدید اینستاگرام در استوری

یکی ازقابلیت  های جدیدی که به استوری شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه شده است، امکان پاسخگویی به سوالات پرسیده شده توسط موسیقی است. برای پاسخگویی باید از موسیقی های موجود در کتابخانه اینستاگرام استفاده کرد.

به عنوان  مثال اگر کاربری در استوری اینستاگرام در رابطه با موسیقی مورد علاقه دیگران سوالی بپرسد، افراد می توانند به‌جای تایپ نام موسیقی، آن را در پاسخ ارسال کنند.

یکی دیگر از قابلیت های جدیدی که برای شبکه اجتماعی اینستاگرام در نظر گرفته شده است، امکان ارسال سوال و جواب در زمان لایو اینستاگرام است. از این پس کاربران می توانند سوالات را در بخش Q&A مشاهده کنند و دیگر نیازی به اسکرول در میان کامنت ها نیست.

آخرین قابلیت جدیدی که به شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه شده، امکان اضافه کردن شمارش معکوس برای شرایط خاص است. در این هنگام کاربر می تواند یک استیکر شمارش معکوس برای استوری خود در نظر بگیرد.و افراد دیگر با لمس شمارش معکوس آن را در استوری خود به اشتراک بگذارند.

لینک های دانلود ورژن جدید اینستاگرام

گوگل پلیویژگی های جدید اینستاگرام در استوری

اپل استور

ویژگی های جدید اینستاگرام در استوری

برای شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شیراز فیدار که در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز برگذار میگردد به سایت آموزشگاه تعمیرات موبایل در شیراز فیدار مراجعه کنید.

از همراهی شما سپاس گزاریم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن