۰

قیمت گوشی آنر V20 افشا شد

آنر وی 20
بازدید 2767

7Uقیمت گوشی آنر V20 افشا شد .  گوشی هوشمند هواوی آنر وی 20  در تاریخ 26 دسامبر سال جاری میلادی (6 آذرماه )  به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

چند روز دیگر از گوشی هواوی  آنر V20 رونمایی می شود. به تازگی مشخصات و قیمت گوشی آنر V20 در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس گزارشات  جدید، این گوشی هوشمند در دو نسخه به فروش می رسد.

قیمت گوشی  آنر V20 (آنر وی 20)

این گوشی با دو مدل یکی مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت 406 دلار آمریکا عرضه خواهد شد و نسخه دوم این گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت  478 دلار آمریکا عرضه خواهد شد.

بر اساس تصویر منتشر شده، محصول آینده شرکت آنر به فناوری Link Turbo مجهز می شود. این تکنولوژی با ترکیب شبکه LTE و Wi-Fi سرعت انتقال دیتا را افزایش می دهد.

این گوشی هوشمند مانند هواوی نوا 4 دارای حفره درون صحفه نمایش است. در این بخش شاهد قرارگیری دوربین سلفی خواهیم بود. در بخش قاب پشت این گوشی هوشمند دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با سنسور IMX586 قرار می گیرد که از فناوری هوش مصنوعی بهره می برد.

قدرت پردازشی این گوشی هوشمند را چیپست کایرین 980 بر عهده دارد طبق انتظار ها باتری این گوشی 4000 میلی آمپر ساعت قدرت خواهد داشت.

قیمت گوشی آنر V20

بر اساس شایعات، کمپانی آنر برای گوشی وی 20 سنسور ToF برای فناوری واقعیت افزوده در نظر می گیرد. احتمال عرضه این دستگاه در نسخه ای ویژه، آنر V20 مازراتی نیز وجود دارد.

این گوشی به صورت رسمی در 26 دسامبر سال جاری در کشور چین معرفی خواهد شد و سپس در 22 ژانویه در شهر پاریس برای بازار های جهانی رونمایی خواهد شد .

برای شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شیراز فیدار که در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز برگذار میگردد به سایت آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز فیدار مراجعه کنید.

از همراهی شما سپاس گزاریم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن