۰

تماس تصویری پیام رسان آی گپ فعال شد

تماس تصویری پیام رسان آی گپ
بازدید 3375

تماس تصویری پیام رسان آی گپ فعال شد.تماس تصویری به صورت آزمایشی به صورت امن برای پیام رسان آی گپ فعال شد. طبق گفته روابط عمومی پیام رسان ایرانی آی گپ این پیام رسان اولین شبکه بومی می باشد که تما س تصویری را به قابلیت های خود اضافه می کند.این سرویس از امروز 27 آذر ماه به صورت آزمایشی برای کاربران ارائه می شود.

پیام رسان آی گپ در 3 سال پیش توسط محمدرسول کاظمی تأسیس شد و در پلتفرم های مختلف ارائه داده می شود

تماس تصویری پیام رسان بومی آی‌گپ از معماری P۲P بهره می‌برد تا علاوه بر امنیت بالا استاندارد کیفی قابل قبولی را در اختیار کاربر قرار دهد. در تماس تصویری پیام رسان ایرانی آی‌گپ، با توجه به پهنای باند در دسترس کاربر، کیفیت تماس به صورت هوشمند تنظیم می‌شود.

امکان تماس تصویری در پلتفرم‌های اندروید، آی او اس و دسکتاپ برای برخی از کاربران به صورت آزمایشی ارائه می‌شود و در ادامه به‌مناسبت شب یلدا در اختیار تمامی کاربران پیام رسان بومی آی‌گپ قرار خواهد گرفت.

تماس تصویری به صورت رایگان در اختیار کاربران آی گپ قرار می‌گیرد و کاربران تنها هزینه ترافیک اینترنت مربوط به این تماس را پرداخت خواهند کرد. ارتباط زنده در جلسات کاری و مصاحبه های ویدیویی یا تماس‌های خانوادگی از جمله کاربردهای این خدمت جدید هستند.

پیام‌رسان آی‌گپ در نسخه‌های پیشین، امکان تماس صوتی با معماری P۲P را نیز برای کاربران خود فراهم کرده بود در تکنولوژی معماری P۲P ارتباط بی‌واسطه و ایمن بین دو کاربر برقرار می‌شود و تماس در فضای کامل امن برقرار می‌شود.

برای شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شیراز فیدار که در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز برگذار میگردد به سایت آموزش تعمیرات موبایل شیراز فیدار مراجعه کنید.

از همراهی شما سپاس گزاریم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن