۰

گوشی اچ تی سی دیزایر 12 اس معرفی شد

اچ تی سی دیزایر 12 اس
بازدید 2515

گوشی اچ تی سی دیزایر 12 اس معرفی شد. این مدل نسخه ارتقا یافته‌ی اچ تی سی دیزایر 12 با باتری و دوربین سلفی بهتر می باشد. گوشی جدید اچ تی سی از نوع میان رده بوده و می تواند محصولات موجود کمپانی تایوانی را در بازار افزایش دهد.

گوشی جدید اچ تی سی نسبت به نسل قبل خود که در اوایل سال میلادی جاری معرفی شدند تغییراتی را داشته است این تغییرات شامل بزرگتر شدن صحفه نمایش ،ارتقای کیفیت دوربین سلفی ، افزایش ظرفیت باتری و بهتر شدن چیپست پردازنده این گوشی .

برخلاف نسل قبل خود این گوشی از صحفه نمایش 5.7 اینچی وضوح +HD و نسبت تصویر 18:9 استفاده می کند. همچنین در مرکز پردازشی این گوشی  به جای چیپست مدیاتک که در نسل قبل این گوشی قرار داشت چیپست کوالکام اسنپدراگون 435 قرار گرفته است و مدیریت اطلاعات در این گوشی با استفاده از 4/3 گیگابایت رم انجام می شود همچنین این گوشی دارای 64/32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

اچ تی سی دیزایز 12 اس

دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی با فلش LED، و گشودگی دیافراگم f/2.2 که دارای فوکوس خودکار و تشخیص فاز می باشد. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای 13 مگاپیکسل کیفیت با فلش LED و گشودگی دیافراگم f/2.4 می باشد.

چیپست این گوشی دارای 8 هسته می باشد که چهار Cortex A53 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و چهار Cortex A53 با فرکانس 1.1 گیگاهرتز.

گوشی اچ تی سی از باتری  3075 میلی آمپر در ساعت (نسل قبل2730) قدرت می گیرد و دارای اندروید 8.1 است که رابط کاربری HTC Sense بر روی این دستگاه قرار داده شده است .

وزن گوشی اچ تی سی دیزایز 12 اس 150 گرم می باشد که فروش این گوشی با رنگ های مشکی و نقره ای و قرمز در کشور تایوان آغاز شده است. نسخه پایه گوشی با رم و حافظه داخلی 3+32 گیگابایتی، در ازای مبلغی معادل 194 دلار امریکا به فروش می‌رسد؛ اما نسخه 4+64 گیگابایتی، 226 دلار قیمت‌گذاری شده است.

برای شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شیراز فیدار که در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز برگذار میگردد به سایت آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز فیدار مراجعه کنید.

از همراهی شما سپاس گزاریم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن