۱

مسابقه گنج سامسونگ بازی کن گوشی پرچمدار ببر

بازدید 6527

مسابقه گنج سامسونگ با همکاری سایت زومیت در حال برگزاری می باشد دراین مطلب آموزش نحوه بازی و در مورد جایزه سامسونگ برای این مسابقه صحبت خواهیم کرد.

برای انجام بازی ابتدا از طریق لینک زیر وارد بازی شوید (روی تصویر زیر کلیک کنید)

پس از ورود به به بازی باید ثبت نام کنید ابتدا نام کاربری خود را انتخاب کنید و پس از وارد کردن مشخصات و تایید کردن ایمیل و شماره خود بازی را آغاز کنید.

مسابقه گنج سامسونگ و نحوه بازی

شما در پنل سمت چب نام کاربری خود و مقدار امتیاز خود را مشاهده می کنید شما باید 9 مرحله که 9 نقشه می باشد گنج را پیدا کنید تا به مرحله آخر برسید شما هر کلیک که روی نقشه برای پیدا کردن گنج انجام می دهد 5 امتیاز از شما کم می شود برای امتیاز گیری شما می توانید اطلاعاتی از گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 مطالعه کنید و 10 امتیاز بگیرید در هر روز فقط 2 بار می توانید از این قسمت استفاده کنید و هچنین برای کسب امتیاز نیز می توانید دوستان خود را به مسابقه گنج دعوت کنید و 10 امتیاز بابت هر دعوت بگیرید که امتیاز شما هر شب ساعت00.01 آپدیت می شود جایزه این بازی 3 عدد گوشی پرچمدار سامسونگ می باشد که نفر اول که بهگنج برسد بدون قرغه کشی برنده خواهد شد و بقیه پس از رسیدن به گنج بر اساس امتیازی که دریافت می کنند شانس خود را برای دریافت جایزه افزایش می دهند.

مرحله آخر این بازی مانند تصویر زیر تعدادی صندوق به شما داده می شود که می توانید انتخاب کنید در صورتی که بمب باشد تا 4 ساعت نمی توانید انتخاب کنید به جزء اینکه 10 امتیاز بدهیدتا بتوانید دوباره انتخاب کنید این بازی 20 روز ادامه دارد.

مسابقه گنج سامسونگ

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل فیدار که بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل جنوب کشور است به سایت آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز فیدار مراجعه کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن