۲

هواوی گوشی میت 20 آر اس پورشه دیزاین را وارد خاورمیانه کرد

میت 20 آر اس پورشه دیزاین
بازدید 3291

هواوی گوشی میت 20 آر اس پورشه دیزاین را وارد خاورمیانه کرد. در مراسمی که در برج خلیفه دبی برگزار شد، آغاز عرضه این گوشی گران‌قیمت به گوش جهانیان رسید.

میت 20 آر اس پورشه دیزاین در خاورمیانه

کمپانی چینی هواوی بار دیگر چراغ‌ های بلند برج دنیا یعنی برج خلیفه را روشن کرده تا آغاز عرضه گران‌بهاترین تلفن هوشمند پورشه دیزاین یعنی هواوی میت 20 آر اس (Huawei Mate 20 RS) را به گوش دنیا برساند. پیش فروش این دستگاه‌های منحصرا قرمز رنگ تا 20 دسامبر در دبی انجام خواهد شد و کاربران برای اینکه این دستگاه را در 21 دسامبر(30 آذر)  داشته باشد، کمتر از چند روز فرصت خواهند داشت.

این اسمارت فون  که ترکیبی  از همکاری میان هواوی و پورشه دیزاین است، با نام کامل PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 20 عرضه شده تا ابتکار و خلاقیت جهانی در کنار کارایی و طراحی لوکس را در یک محصول گرد آورد. این گوشی گران قیمت  قرمز رنگ مشخصات سخت افزاری قابل توجهی دارد که 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت رام از جمله آن‌هاست. همچنین این محصول، یکی از گرانترین تلفن‌های بازار است و با قیمت 7099 درهم در ایالات متحده عربی عرضه می‌شود.

رئیس بخش خاورمیانه و آفریقای هواوی جین ژیائو می‌گوید: ما خوشحالیم که خاورمیانه برای معرفی تعداد محدودی گوشی هواوی میت 20 آر اس پورشه دیزاین انتخاب شده است. این محصول که برای افراد خبره و علاقه‌مند به محصولات لوکس طراحی شده، به صورت یکپارچه‌ کارایی و خلاقیت در تلفن‌های هوشمند را با طراحی شگفت‌آور تلفیق کرده است. هواوی همواره متعهد بوده که به مشتریانش بهترین کلاس فناوری، دستگاه‌های نوآورانه و محصولاتی با کیفیت استثنایی را عرضه کند. با محصول PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 20 RS، مشتریان ما می‌توانند از فناوری پیشگام و سبک مبتکرانه‌اش لذت ببرند

این گوشی از قابلیت شارژ سریع فوق العاده و قدرت باتری 4200 میلی آمپری عرضه خواهد شد همچنین این گوشی از لحاظ دوربین می تواند اسمارت فونی بی همتا باشد.

برای شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شیراز فیدار که در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز برگذار میگردد به سایت آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز فیدار مارجعه کنید.

 از همراهی شما سپاس گزاریم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن