۰

حل مشکل بوت لودر(boot loader exception)

حل مشکل boot loader exception
بازدید 1944

حل مشکل بوت لودر

در گوشی های سامسونگ مثل گوشی galaxy s7 galaxy note5 galaxy s8 ,…. بعد فلش گوشی با رام هایی مثل کامبینشن گوشی ریست شده و بر روی صفحه ای مشابه عکس زیر گیر میکند. گوشی بالا نمیاید و بروی صفحه گوشی عبارت boot loader exception را مشاهده میکنید.

حل مشکل boot loader exception

این مشکل معمولا به خاطر وجود یک باگ در قسمت باینری گوشی سامسونگ هست. معمولا به خاطر فلش گوشی با یک رام کامبینیشن اشتباه که binary code گوشی با رام کامبینیشن یکی نیست اتفاق میافتد. یا حتی بعد فلش گوشی با رام اصلی میتواند اتفاق بیافتد. فلش گوشی با رام کاستوم و روت کردن گوشی های سامسونگ با فایل cf auto root در ورژن اندروید 7 همه باعت مشکل boot loader exception میشوند. با رسیت کردن گوشی با گرفتن ولوم پایین و پاور مشکل حل نمیشود. گوشی به حالت دانلودینگ و ریکاوری نمیرود و تمام شدن شارژ باتری هم گوشی باز به این حالت میرود. در اکثر مواقع متاسفانه تعمیر کارهای بازار اقدام به باز کزدن گوشی و خاموش کردن گوشی میکنند. این روش نه تنها جواب نمدهد بلکه در گوشی های ضد آب باعث میشود قابلیت ضد آب گوشی نیز از بین برود. بعضی از تعمیرکاران متاسفانه به اشتباه این مشکل را مربوط به هارد(emmc) میدانند و اقدام به تعویض هارد میکنند که باعث آسیب رساندن به گوشی و کاهش عمر گوشی میشوند.

خب راه حل چیست؟ راه حل بسیار ساده است و نیاز به باز کزدن گوشی نمیباشد. 100 درصد تست شده توسط تیم آموزشگاه تکنیک نوین میباشد. ابتدا گوشی را در همان صفحه boot loader exception دکمه هوم را به مدت 2 تا 5 ثانیه نگه میداریم تا وارد صفحه بعد شود.

حل مشکل boot loader exception

با مشاهده صفحه زیر دکمه های ولوم پایین هوم پاور را میگیریم تا گوشی به حالت دانلودینگ برود.

boot loader exception

پس از رفتن گوشی به حالت دانلودینگ طبق آموزش گفته شده گوشی را با فایل pit فلش میکنیم تا مشکل حل شود. اگر گوشی که مشکل boot loader exception  را داشته باشد بدون فایل pit فلش کنید گوشی در قسمت setup connection گیر میکند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن